بازیابی رمز تلگرام

بازیابی رمز تلگرام

بازیابی رمز تلگرام

بازیابی رمز تلگرام توسط ایمیل (بازیابی رمز تلگرام):یکی از قابلیت های اپلیکیشن تلگرام ، این است که امنیت تلگرام شما را با گذاشتن رمز از سوی شما بیشتر می کند . خصوصاً در مواقعی که در مکانی هستید ، که ممکن است به دلایل مختلف از گوشی خود غافل بمانید .

همچنین نگران هستید ، شخصی به سراغ گوشی شما برود و پیام های تلگرام شما را بخواند . اما دیگر نگران نباشید ، زیرا شما می توانید با گذاشتن رمز بر روی مسنجر تلگرام خود از پیام های تلگرامتان محافظت کنید و در واقع هیچ شخص دیگری جز خود شما که آن رمز را می دانید ، قادر به اجرا کردن برنامه ی تلگرام در گوشی شما نخواهد بود .

اما زمانی ممکن است ، خود شما به دلیل مشغله ی کاری چند روزی به اپلیکیشن تلگرام ، سر نزنید و زمان مراجعه به آن متوجه شوید ، که رمز عبور خود را فراموش کردید .

همان رمزی که اگر آن را وارد نمایید ، اپلیکیشن تلگرام شما اجرا خواهد شد . حال چاره ی کار چیست ؟ (بازیابی رمز تلگرام !!!)

اگر در زمانی که این رمز امنیتی را بر روی تلگرام خود قرار دادید ، ایمیل خود را نیز وارد کرده باشید می توانید به راحتی این رمز را بازیابی نمایید .

به این صورت که به ایمیل خود مراجعه کنید و پیامی که مربوط به رمز عبور شما در تلگرام است باز نمایید و رمز خود را مشاهده کنید .

اکنون می توانید به راحتی و با دانستن رمز عبور تلگرام خود وارد آن شوید و از امکانات آن استفاده نمایید .

( آموزش گذاشتن رمز عبور برای تلگرام ، قبلاً به طور کامل خدمت شما عزیزان آموزش داده شده است . شما می توانید با همین عنوان به مطالعه ی بخش مذکور بپردازید . )

حالت دومی نیز وجود دارد . زمانی که رمز عبور تعیین می کردید ، آن قدر از خود مطمئن بودید که این بخش را که مربوط به ایمیل بوده است پر نکردید .

متأسفانه در حالت دوم به دلیل آن که امکان بازیابی رمز تلگرام را بر روی خود بستید ، دیگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید . و باید حساب خود را حذف نمایید . زیرا هیچ راهی برای بازیابی رمز تلگرام شما وجود ندارد .

تمام چت های شما با حذف کردن حساب کاربری ، حذف می شوند . اکنون شما باید مجدداً برای خود حساب کاربری بسازید .

کاربران عزیز تلگرام ، تا آن جا که می توانید از اقدامات امنیتی تگرام استفاده نمایید . همچنین اگز جزو آن دسته افرادی هستید که رمز عبور خود را فراموش می کنید ، حتماً در زمان گذاشتن رمز عبور برای برنامه ی تلگرام خود ، ایمیل خود را نیز در تلگرام ثبت نمایید تا در چنین مواقعی کمک رسان شما باشد .

خرید ممبر تلگرام