بازگشت به گروه

بازگشت به گروه

بازگشت به گروه

آموزش بازگشت به گروه تلگرامی که از آن خارج شدید (بازگشت به گروه):شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که ، ناخواسته از گروهی خارج شوید یا اصطلاحاً لفت دهید و از این موضوع ناراحت شوید . یا آن که به خواست خودتان از گروهی خارج شوید و بعد از مدتی از این که از گروه خارج شدید پشیمان شوید . و دنبال چاره ای باشید که به آن گروه بازگردید .

حتماً اولین چیزی که به فکرتان می رسد این است که از افراد داخل آن گروه کمک بخواهید که شما را اد یا اضافه نمایند . یعنی به این صورت که خارج از آن گروه ، وارد پنجره ی گفت و گوی آن ها شوید اما باید بدانید که آن ها نیز نمی توانند برای شما کاری انجام دهند .

اکنون اگر لینک گروه را داشته باشید که می توانید توسط آن به گروه باز گردید اما اگر لینک را نداشته باشید باید چه کار کنید ؟

چاره ی کار را به شما می گوییم تا بتوانید با روشی که در ادامه به شما آموزش می دهیم ، به گروه مورد علاقه ی خود باز گردید . پس با ما همراه باشید .

روش بازگشت به گروه تلگرامی که از آن خارج شدید :

توسط دستگاهی که به تلگرام خود وصل می شوید ،در قسمت گوگل آدرس http://web.telegram.org  را سرچ نمایید . اکنون پنجره ای باز می شود که از شما کشور و کد پیش شماره ی کشور و شماره ی موبایلتان را می خواهد . که تمام این موارد را تایپ می نمایید . سپس گزینه ی next در بالای صفحه را تپ می کنید . اکنون در پنجره ای که شماره ی شما درج شده کد امنیتی پنج رقمی را که تلگرام در قسمت چت ها برایتان ارسال می کند را تایپ می نمایید . باید کمی منتظر بمانید . پس از تایپ کد امنیتی مشاهده می کنید که به حساب کاربری تلگرام خود هدایت می شوید .

اکنون نام گروهی را که حذف نمودید پیدا نمایید. سپس روی گروه مورد نظر خود کلیک کنید وگزینه یReturn to group  را برای برگشتن به گروه ، انتخاب نمایید تا به گروه تلگرام خود باز گردید .