اضافه کردن ادمین به کانال تلگرام

اد ادمین به کانال

اضافه کردن ادمین به کانال تلگرام

اضافه کردن ادمین به کانال تلگرام :شاید به عنوان ادمین اصلی یک کانال ، به دلیل مشغله های زیادی که دارید ، قصد داشته باشید ، همچنان مدیر اصلی کانال خود باشید ، اما یک یا چند مدیر دیگر را نیز برای کانال خود تعیین کنید . تا وظایفتان سبک تر شود .

هر کانال تلگرام فقط یک ادمین اصلی یا سازنده دارد . که مدیر اصلی می تواند چندین ادمین را نیز به کانال خود اضافه نماید و به آن ها اختیاراتی بدهد .

نحوه ی اضافه کردن ادمین به کانال تلگرام :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام ، کانال خود را انتخاب نمایید . پس از وارد شدن به کانال ، اکنون در قسمت بالای آن روی اسم یا عکس کانال کلیک نمایید . در صفحه ای که باز می شود ، روی آیکن setting  که شبیه چرخ دنده است ، کلیک نمایید . اکنون وارد پنجره ی Manage Channel  شوید . روی گزینه ی Administrators  تپ کنید . ضمناً گزینه ی Administrators  را تنها ادمین کانال که سازنده ی آن است می تواند مشاهده کند . اعضای کانال را در این قسمت مشاهده می کنید که در این بخش ادمین جدید را انتخاب می نمایید .

سپس وارد بخش Edit Admin  می شوید . در این بخش فعالیت ها و اختیاراتی که می خواهید به ادمین جدید بدهید را فعال می نمایید ، که شامل :

Change channel info ( فعال یا غیر فعال کردن حالت تغییر دادن اطلاعات کانال )

Post messages ( فعال یا غیر فعال کردن پیام های پست شده )

Edit messages of others ( فعال یا غیر فعال کردن ویرایش پیام های دیگران )

Delete messages of others ( فعال یا غیر فعال کردن حالت حذف پیام های دیگران )

Add users ( فعال یا غیر فعال کردن حالت اضافه کردن کاربر )

Add new Admins ( اضافه کردن ادمین جدید توسط ادمین فعلی )

بنابراین ادمین اصلی ، لیست اختیاراتی را که مایل است به ادمین جدید بدهد را بررسی و ویرایش می کند و هر کدام را که مایل بود فعال یا غیر فعال می نماید .

 

سپس بر روی تیک بالا و سمت راست صفحه تپ کنید تا تغییرات ذخیره شوند . در نتیجه میزان دسترسی و امکانات مدیر جدید از ادمین اصلی یا سازنده کانال کمتر است .