اشتراک شماره در تلگرام

اشتراک شماره در تلگرام

اشتراک شماره در تلگرام

ارسال شماره ی مخاطبی برای مخاطب دیگر در تلگرام :زمانی پیش می آید که یکی از دوستانتان که عضو تلگرام است ، از شما شماره ی یکی از مخاطبانتان را بخواهد . تا بتواند با او وارد پنجره ی گفت و گو شود . در نتیجه شما می توانید به جای اینکه شماره ی آن شخص را در قسمت چت تایپ نمایید ، خصوصاً زمانی که شماره مخاطب را حفظ نیستید ، از روش ارسال شماره ی مخاطب برای دوستتان استفاده نمایید . یا شخصی از کانتکت های شما ، کار تبلیغاتی انجام می دهد و از شما می خواهد که شماره ی او را در گروه ها ، کانال هایی که در آن عضو هستید و یا پنجره ی گفت و گو با دوستانتان به اشتراک بگذارید . در ادامه نحوه ی به اشتراک گذاشتن شماره ی مخاطب را برای شما آموزش می دهیم .

نحوه ی به اشتراک شماره در تلگرام مخاطب : (اشتراک شماره در تلگرام)

روش اول )

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط بالا و سمت چپ تلگرام تب نمایید . در قسمت کانتکت ، از بین کانتکت های خود مخاطبی را که قصد دارید ، شماره را برای او ارسال نمایید انتخاب کنید . اکنون وارد پنجره ی گفت وگو شوید . روی آیکن گیره در قسمت پایین و سمت راست صفحه کلیک نمایید . منویی باز می شود که شامل گزینه های دوربین ، گالری ، ویدئو ، موزیک ، فایل ، کانتکت و لوکیشن است . گزینه ی کانتکت را از این پنجره انتخاب نمایید . اکنون شماره ای را که قصد به اشتراک گذاشتن آن را دارید ، از کانتکت ها پیدا نمایید و ارسال نمایید .

روش دوم )

برای اشتراک شماره در تلگرام اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط گوشی خود کلیک نمایید . از منویی که باز می شود ، کانتکت ها را انتخاب کنید . اکنون شماره ای را که قصد به اشتراک گذاشتن آن را دارید پیدا کنید . حال وارد صفحه ی پروفایل او شوید . روی عکس پروفایل مخاطب کلیک نمایید . اکنون در صفحه ای که برای شما باز می شود ، روی آیکن سه نقطه ی سمت راست و بالای صفحه تب نمایید . از منویی که باز می شود گزینه ی share را انتخاب کنید . اکنون تلگرام شما را به قسمت صفحه ی اصلی خود هدایت می کند . تنها کافی است که روی کانال ، گروه یا پنجره ی گفت وگویی که قصد دارید شماره را ارسال نمایید کلیک کنید . پیغامی از شما می پرسد آیا شماره ی کانتکت ارسال شود که شما ok را انتخاب می کنید . در نتیجه نام مخاطب به همراه شماره ی تماس و عکس پروفایل او در قالب یک پیام به اشتراک گذاشته می شود .

 

خرید ممبر تلگرام