ارسال پیام صوتی در تلگرام

ارسال پیام صوتی در تلگرام

ارسال پیام صوتی در تلگرام

آموزش ارسال پیام صوتی در تلگرام :یکی از قابلیت های دیگر مسنجر پر طرفدار تلگرام ، قابلیت ارسال پیام صوتی در پنجره های گفت و گوی دو نفره ، گروه ها و کانال ها  می باشد . پیام صوتی تلگرام با مکالمه صوتی در  تلگرام کاملاً متفاوت می باشد . زیرا در مکالمه ی صوتی تلگرام با مخاطب مورد نظرتان تماس مستقیم می گیرید یا آن ها با شما تماس می گیرند . که در حال حاضر در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد . اما در ارسال پیام صوتی ، مانند ارسال و به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها ، استیکر ها  ، موسیقی و غیره چیزی که شما به اشتراک می گذارید ، پیام صوتی است که خود شما آن را ضبط و برای گروه ها ارسال می نمایید .

زمانی وجود دارد که شما در پنجره ی چت گفت و گو هستید و نمی خواهید پیام هایتان را تایپ نمایید زیرا زیاد هستند ، درنتیجه ترجیح می دهید که آن ها را در قالب صوت به اشتراک بگذارید .

یا اینکه  می خواهید پیام صوتی را برای تمام اعضای یک گروه و کانال به اشتراک بگذارید . خلاصه این که پیام صوتی یا وُیس کاربرد های زیادی دارد و کاربران از آن استفاده زیادی می نمایند .

روش ارسال پیام صوتی یا وُیس : (ارسال پیام صوتی در تلگرام)

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . از میان مخاطبان تلگرام خود و یا گروه ها و کانال هایی که در آن عضو هستید ، یک پنجره ی گفت و گو را باز نمایید . اکنون وارد قسمت چت می شوید . شما باید در قسمت پایین و سمت راست صفحه ، روی آیکن میکروفون چند ثانیه ای تب نمایید تا صدایتان ضبط شود . یعنی تلگرام دقیقاً از زمانی که شما انگشت خود را روی آیکن میکروفون می گذارید تا زمانی که انگشت خود را برمی دارید ، پروسه ی ضبط صدا را انجام می دهد . و با سرعت زیادی آن را برای مخاطب یا گروه ها و کانال هایی که  ارسال صدا انجام دادید به اشتراک می گذارد .

روش کنسل کردن پیام صوتی یا وُیس در زمان ضبط :

ممکن است در حین ضبط ویس برای مخاطبان خود مواردی پیش بیاید که بخواهید آن را لغو کنید . مثلاً در زمان ضبط پیام صوتی صدای شخص دیگری نیز ناخواسته با آن ضبط شود .

روش کار به این صورت است که انگشتتان همان طور که روی آیکن میکروفون قرار دارد ، به سمت چپ بکشید و دستتان را از روی آیکن میکروفون بردارید . بنابراین وُیس شما کنسل می شود . هر بار که دچار این مشکل شدید ، می توانید به راحتی از ادامه ی ضبط پیام صوتی خود دست بردارید و آن را ارسال نکنید .

 

خرید ممبر تلگرام