ارسال موسیقی در تلگرام

ارسال موسیقی در تلگرام

آموزش ارسال موسیقی در تلگرام

آموزش ارسال موسیقی در تلگرام : شما می توانید مانند تمام فایل های دیگری که تا به حال برای گروه ها ، کانال ها و مخاطبان خود در تلگرام ارسال می کردید ، مانند عکس و فیلم و غیره ، موسیقی مورد علاقه ی خودتان یا مخاطبانتان را نیز به اشتراک بگذارید .

همچنین ارسال موسیقی می تواند ، برای تبریک تولد یا مناسبتی خاص باشد که بسیار در خاطره ها می ماند وکار زیبایی می باشد .

نحوه ی ارسال موسیقی در تلگرام :

در صورتی که تمایل دارید ، آهنگی را برای گروه و یا مخاطب تلگرام خود ارسال نمایید ، روش های زیر را مطالعه نمایید .

روش اول )

باید به مواردی توجه داشته باشید . مثلاً زمانی پیش می آید که آهنگی در گروه توسط شخص دیگری ارسال شده است . در نتیجه شما برای ارسال موسیقی از روش فوروارد استفاده می کنید . به این صورت که تنها روی آهنگ مورد نظر که در آن گروه ارسال شده چند ثانیه با انگشت لمس می کنید و از منویی که در بالای صفحه باز می شود ، روی آیکن فوروارد که شبیه فلش صافی است ، تب نمایید .

اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام به آن گروه یا مخاطبی که قصد دارید ، آهنگ ارسال نمایید ، کلیک کنید و پس از وارد شدن به صفحه ی گفت و گو ، روی آیکن آبی پایین و سمت راست صفحه کلیک نمایید تا آهنگ مورد نظرتان فوروارد شود .

روش دوم )

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط بالای صفحه کلیک نمایید . اکنون در قسمت کانتکت ها مخاطب خود را انتخاب کنید یا در همان صفحه ی گروهی که قصد دارید برای آن موسیقی ارسال نمایید ، کلیک کنید . از منویی که باز می شود ، گزینه ی موزیک را انتخاب کنید . پس از انتخاب این گزینه ، آهنگ های ذخیره شده در دستگاه خود را مشاهده می نمایید . سپس آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه ی send را تب نمایید تا موسیقی برای مخاطبتان ارسال شود .

روش سوم )

اگر در روش دوم که توضیح دادیم در قسمت موزیک ، موسیقی مورد نظرتان را پیدا نکردید ، روش دیگری نیز وجود دارد . ابتدا وارد پنجره ی گفت و گو با گروه یا مخاطبی که قصد ارسال موسیقی را برای آن دارید شوید . سپس آیکن گیره ی پایین صفحه را باز نمایید و از منویی که باز می شود ، گزینه ی File را انتخاب نمایید که تمام آهنگ های حافظه ی داخلی و حافظه ی sd  را از این قسمت می توانید ارسال کنید .

 

خرید ممبر تلگرام