ارسال فایل در تلگرام

ارسال فایل در تلگرام

ارسال فایل در تلگرام

آموزش ارسال فایل در تلگرام :منظور از ارسال فایل در تلگرام ، تنها ارسال عکس یا مواردی مانند آن نیست . بلکه شما می توانید هر نوع فایلی را که در گوشی خود ذخیره کردید ، توسط این قابلیت تلگرام برای گروه ، کانال یا مخاطبتان به اشتراک بگذارید . بنابراین تمام فایل هایی که در حافظه ی داخلی ، حافظه ی اس دی ، تلگرام و گالری شما قرار دارند را می توانید برای مخاطبان خود به راحتی ارسال نمایید . مانند عکس ، آهنگ ، ویدئو ، فایل های متنی و غیره .

روش ارسال فایل در تلگرام :

برای به اشتراک گذاشتن فایل مورد نظرتان با مخاطبان تلگرام خود ، ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید ، سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، مخاطب مورد نظر یا گروه و یا کانالی را پیدا کنید . در صورتی که مخاطب مورد نظرتان در صفحه ی اصلی نبود ، روی آیکن سه خط گوشه ی بالا و سمت چپ صفحه ی اصلی تب نمایید . حال از منویی که باز می شود وارد کانتکت های تلگرام خود شوید و مخاطبتان را پیدا کنید . سپس وارد پنجره ی گفت و گو با او شوید . اکنون روی آیکن گیره ی پایین و سمت راست صفحه تب نمایید . همان طور که مشاهده می کنید ، منویی باز می شود که از بین گزینه های آن باید گزینه ی فایل را انتخاب کنید .

اکنون گزینه های زیر را مشاهده می کنید که شامل :

اینترنال استوریج : فایل هایی که در حافظه ی داخلی دستگاه شما قرار دارند .

اس دی کارد : فایل هایی که در حافظه ی کمکی و اس دی دستگاه شما قرار دارند .

/ : مربوط به بخش سیستم روت گوشی شما است . فایل هایی که مثلاً در حافظه ی کش و غیره ذخیره می شوند . این بخش چندان کاربردی برای اشتراک گذاری ندارد .

تلگرام : تمام فایل هایی که در تلگرام اشتراک گذاری شده است .

گالری : تمای عکس هایی که در قسمت گالری شما قرار دارند .

ریسنت : فایل هایی که به تازگی در تلگرام به اشتراک گذاشتید .

با توجه به این که فایل مورد نظرمان برای ارسال ، در کدامیک از گزینه های بالا که برایتان توضیح دادیم قرار دارد ، گزینه ی مورد نظرتان را باز نمایید . سپس فایل مورد نظر را جستجو نمایید و پس از یافتن آن با یک بار کلیک به راحتی ارسال نمایید .

خرید ممبر تلگرام