آموزش تغییر دادن نام گروه

آموزش تغییر دادن نام گروه

آموزش تغییر دادن نام گروه

آموزش تغییر دادن نام گروه در تلگرام :ممکن است پس از ساختن گروهی از نام آن راضی نباشید و یا این که نام گروه برای شما تکراری شده باشد . البته دلایل زیادی وجود دارد که افراد ، تمایل به تغییر دادن نام گروه خود و یا گروهی که در آن عضو هستند دارند . خوشبختانه تلگرام این امکان و قابلیت را دارد که شما بتوانید پس از آن که نامی برای گروه انتخاب کردید و پشیمان شدید ، برای گروه نام جدید انتخاب کنید و نام گروه را ویرایش نمایید . بنابراین در ادامه به شما نحوه ی تغییر دادن نام گروه را در تلگرام آموزش می دهیم . امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد .

نحوه ی تغییر دادن نام گروه در تلگرام :(آموزش تغییر دادن نام گروه)

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، گروهی که قصد تغییر دادن نام آن را دارید ، پیدا کنید و سپس روی گروه مورد نظرکلیک نمایید تا وارد آن شوید .

اکنون وارد محیط گفت و گوی گروه مورد نظرتان شده اید . حال در بالای صفحه یعنی جایی که نام و عکس پروفایل گروه شما قرار گرفته است ، تپ نمایید . مشاهده می کنید که صفحه ای باز می شود که شامل گزینه ها یی است . اکنون در گوشه ی سمت راست و بالای پنجره ای که داخل آن هستید ، روی آیکن سه نقطه کلیک نمایید . همان طور که مشاهده می کنید منویی برایتان باز می شود که شامل گزینه های زیر می باشد :set admins

Edit name – convert to supergroup – delet and leave group – add shortcut  می باشد . از گزینه های موجود ما با گزینه ی  Edit name  را که به معنی ویرایش نام است کار داریم پس آن را انتخاب و تپ نمایید . اکنون می توانید ، نام مورد نظرتان را در این قسمت تایپ نمایید . پس از تایپ نمودن نام جدید گروه ، برای آن که این تغییرات را ذخیره نمایید ، روی علامت تیک بالا و سمت راست صفحه تپ نمایید . مشاهده می کنید که نام گروه تغییر پیدا کرد و نام جدید آن را مشاهده می کنید .

1آموزش-تغییر-دادن-نام-گروه-169x300 آموزش تغییر دادن نام گروه 1آموزش-تغییر-دادن-نام-گروه-169x300 آموزش تغییر دادن نام گروه 1آموزش-تغییر-دادن-نام-گروه-169x300 آموزش تغییر دادن نام گروه 1آموزش-تغییر-دادن-نام-گروه-169x300 آموزش تغییر دادن نام گروه

 

خرید ممبر تلگرام