ارسال پیام به خودتان در تلگرام

ارسال پیغام به خود در تلگرام

آموزش ارسال پیام های تلگرام به خودتان :

بعضی اوقات در گروه هایی که عضو هستید به پیام ها ، وید ئو ها ، تصاویر، عکس ها و گزینه های بسیار جالبی بر می خورید که با خود می گویید ، خوب است آن ها در جایی دیگر ذخیره کنید ، تا هر بار که به آن ها احتیاج داشتید ، این مطالب را مانند آرشیوی داشته باشید و مشاهده نمایید .

در تلگرام امکانی وجود دارد که شما می توانید تمام موضوعات جالبی که در کانال ها و گروه ها و چت های خصوصیتان دارید را برای شخص خودتان ارسال نمایید . این کار باعث می شود که شما آرشیوی از موضوعات مهم و مورد علاقه خود را داشته باشید تا در صورت لازم برای دوستانتان نیز ارسال نمایید .

همچنین می توانید برای خود وُیس نیز ارسال نمایید . زیرا در مواقعی قصد دارید برای شخصی وُیس خوبی بفرستید که بدون هیچ مشکلی باشد . با این روش می توانید ابتدا برای خودتان وُیس را ارسال نمایید ، سپس به اشتراک بگذارید .

نحوه ی ارسال پیام به خودتان در تلگرام :

از طریق سه روش می توانید برای خود پیام ارسال نمایید .

روش اول ) ارسال پیام به خودتان در تلگرام :

شماره ی تلفنی که توسط آن شماره عضو تلگرام شدید را در قسمت کانتکت یا لیست مخاطبان تلگرامتان ذخیره نمایید . اکنون همانطور که شما برای مخاطبان تلگرام خود پیام ارسال می نمایید ، به همان روش به قسمت کانتکت ها بروید ، و با انتخاب نام خودتان برای خود پیام ارسال کنید .

روش دوم ) ارسال پیام به خودتان در تلگرام :

توسط نام کاربریتان می توانید برای خود پیام ارسال نمایید . در صورتی که هنوز نام کاربری ندارید ، باید مراحل ساخت نام کاربری را انجام دهید . به این صورت که اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط کلیک نمایید . روی گزینه ی setting تب نمایید . اکنون به قسمت info بروید و در بخش user name نام کاربری برای خود در نظر بگیرید و تایپ نمایید . اکنون برای یکی از دوستانتان در تلگرام این نام کاربری را که ساختید یا قبلاً داشتید را ارسال نمایید یعنی به صورت : نام کاربری @

اکنون روی این پیام ارسالی کلیک نمایید . همان طور که مشاهده می کنید ، با کلیک بر روی نام کاربریتان وارد قسمت پروفایل خود شوید و در این بخش می توانید به خودتان پیام ارسال نمایید .

روش سوم ) ارسال پیام به خودتان در تلگرام :

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط بالا و سمت چپ کلیک نمایید .به منویی که باز می شود توجه نمایید . در بالاترین بخش این منو عکی پروفایل خود را مشاهده می نمایید . روی عکس پروفایل خود کلیک نمایید تا وارد پنجره ی گفت و گو با خودتان شوید . که در این بخش می توانید به خود پیام بدهید ، یا مطالبی را از گروه های دیگر برای خودتان ارسال نمایید . و در این قسمت این مطالب را به صورت آرشیو داشته باشید .